Slappdag

Idag (eftersom det var meningen att vi skulle börja skolan idag, men det är studiedag istället) så har jag varit hemma själv. Och jag har bara slappat. Jag har haft Gilmore Girls-Maraton, 8 avsnitt idag, och all avsnitt är 45 min långa, såå.. Idag har jag tillbringat ca 360 min med att titta på tv. Underbart.. X) Bella har hittat på hyss idag, damnsugaren (jag vet, damn!) har åkt fram två gånger idag på grund av henne.. Hon är det jobbigaste valp jag någonsin har träffat.. Men jag älskar henne! <'3
Sen har jag hittat hemsidan för Nordsjö idé och design och där stod det massor med smarta saker när man ska inreda rum och sådär, det var verkligen riktigt intressant! Jag ska använda mig av dom tipsen när jag ska inreda mitt rum..
Och igår så tittade jag och mamma på ett program på tvåan som handlade om hår och att håret visar vem man är eller vill vara och att håret gör ens personlighet. Och det stämmer verkligen! Mkt spännande..
Nu sitter jag verkligen på nålar hela tiden. Jag vill verkligen börja med rummet, för att jag vet att när vi väl har börjat så kommer det att gå fort.. Jag bara vet det...
Imon är det skola igen.. Det är ngn slags hatkärlek till skolan...

Nu ska jag dra, ses!

<3 Dai Suki Da Yo <3


Kommentarer
Postat av: Julia P

Jag e/kommer aldrig att bli fjortis ! xD <3

2009-01-29 @ 13:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0