Skolstart

Usch vad segt det var att stiga upp igår, jag hatar att börja skolan igen efter man har haft lov.. Men det var jättejättekul att träffa alla kompisar igen, älskar er!! <33 Torsdagen var ungeför som alla andra torsdagar brukar va, inget spc, fast at vi precis har haft lov. Och vi har redan fått 4 olika läxor! Ibland stör jag mej så himla mkt på mina lärare.. På kvällen var det dags för innebandyträning igen efter mitt uppehåll och det märktes att jag inte hade tränat på ett tag, är verkligen inte i form..
Fredagen (idag) började med gympa (vi har måste den mesta jobbigaste störigaste gympatiden som finns!) Och det var faktiskt rätt kul för vi hade basket turnering och vårt lag vann med 40 poäng! Woooh! Sen var det matte (blääh!) och engelska (läxa..) och sen skulle vi äta. Då kom soffe på att hon inte visste var hennes skor va så jag följde med henne och letade.. Hon kom iaf på att hon hade glömt i gympasalen när vi hade gympa. Så vi gick till salen och kom på att 8B hade gympa så vi vågade inte gå in där, vi kikade in genom dörren men vi gick aldrig in.. xD fega som vi är så tänkte vi att vi kunde stå där tills dom slutade (kl 12) så fick stå i 20 min och vänta men dom slutade ändå inte. Så vi stod där och visste inte vad vi skulle göra men dom kom Linus Jakob och Jeppe. Och vi fick Jeppe att gå och hämta skorna för 20 spänn (me vi lurar honom så han får 1 krona..) Och jag fattar verkligen inte att han gjorde det... Soffe fick sina skor och vi gick ner och åt, 20 minuter försenade men ändå.. xD Sen var det bara musik och NO, sen stack jag hem.
Imon ska vi åka och titta på garderoben till mitt rum. Och då fyller Julia år oxå! Då blir hon fjortis... hehe...
Ses!

VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER! <33333
(fr. v. Cajsa, Jag, Soffe, Susse och Linnéa och Ebba Framför)


 


Kommentarer
Postat av: Cajsa

4 läxor!!! det e skandal !! xD

2009-01-09 @ 18:55:01
Postat av: Annahoj

Aaa snyggt utseende på din blogg su skaffat dig. Önskar jag kunde fixa till min. Får väl be om några råd nästa gång vi träffas. Kram

2009-01-11 @ 01:51:06
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: C H R I S T I N E !

Du har en jätte fin blogg :)

2009-01-11 @ 01:59:23
URL: http://christiinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0