Uppdatering

Jag har blivit lite dålig på att uppdatera, ska försöka bli bätre på det...
Igår var vi och hämtade vår lilla Bella uppe ovanför Gbg, långt att åka...Men det gick iaf bra och hon verkar trivas här hos oss(:
Jag håller på att dö av längtan för min bok somm jag har beställt har fotrfarande inte kommit (Ljudet av ditt hjärta) och det är typ jättelång kö, grr.... JAG VILL HA!!!
Imon börjar andra temaveckan och då är det OS. Jippi, verkligen jättekul... -.-'
Men vi blir iaf lite lediga på fredag, då slutar vi efter lunch..
Asså, det här inlägget blir ju jättetråkigt!! Jag har inget att skriva om! Hur många tycker det är kul att läsa om en bok som jag har beställt??! Det är ju booooring! Jag har niente att skriva om... *bajs*


hEjDå...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bajs?!

2008-10-19 @ 18:54:31
Postat av: Ula

Ja, det är "bajsdåligt" eller "skitdåligt" eller "asdåligt", kalla det vad du vill

2008-10-20 @ 14:46:35
URL: http://pftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0