Trött

Idag så hade vi "Kemins Dag" och då skulle vi göra två olika sortes hud-krämer ;P Alla killar ba "NEEEJ" och alla tjejer ba "JAAA" hehe.... Det var rätt kul och dom blev faktiskt rätt så bra. Fast den ena luktade jätteäckligt så den slängde jag när jag kom hem xD Men den andra är faktiskt riktigt bra och den innehåller bara naturliga ingredienser, slå den ni, sånna fina grejjer har minnsan inte tjejerna som får betalt för att stå och posa och säga "You're worth it" !

Eftersom vi har tema (jag vet inte hur många gånger jag har dagt det nu) så har det blivit en del schema-ändringar, bl.a. Lunchtiden och just idag skulle vi ätta prick kl. 11, d.v.s. mitt under 3-5's mattid, så när vi kom ner fick typ skolans elakaste lärare värsta brytet på oss fast att det stod i schemat att vi skulle äta då. Alltså stod det ungefär 50 arga och hungriga elever utanför matsalen och var förbannade. Då bestämde vi oss för att gå in igen och försöka övertyga honom att vi faktiskt skulle äta nu för att vi skulle ha orientering 45 minuter senare, men när vi stod där så bara gick alla ut igen och jag fick stå där ensam och tjaffsa med Anders, sjyst av mina kompisar... -.-' Men sen kom iaf våra lärare ner och då började såklart Anders och bråka med våra stackars oskyldiga lärare, och medans dom gjorde det så smet vi in och åt xP
Som jag sa så skulle resten av min klass ha orientering senare, men det kunde inte jag va med på för att jag skulle klippa mig. När vi ändå va inne i stan så passade vi på att byta den tröja som jag fick av Julia förra helgen eftersom den var för stor. Jag bytte iaf den till en As-cool tröja ;)
Sen var det dags att kila till "Stråh", stället där jag klipper mig, typ bästa i stan! Och jag blev jättenöjd med min frisyr, jag menar verkligen JÄTTENÖJD!!! Tack så himla mycket till Anna som förstod mina krav och gjorde dom rättvisa, jag ska absolut be henne at klippa mig nästa gång det är dags. Det blev inte jättestora förändringar, bara lite kortare, mer uppklippt och allmänt bättre, lägger upp bild så fort jag lyckas ta någon bra.

Dom senaste dagarna så har det varit fullmåne, och tur som jag har, så lyser den rätt in i mitt fönster vid niotiden, det är helt magiskt.
Då, har jag iaf försökt mig på att gå ut och fotografera den, men det blir aldrig bra. Jag lyckas aldrig fånga det där magiska och helt underbara. Jag vill ju fånga själva mönstret och själva magin med månen..

Månen från mitt rum


Och en dålig bild av månen...

Efter jag hade klippt mig åkte vi hem till Nättraby och där skulle vi hämta ett paket från H&M, så då fick jag två tröjor till (värsta julafton det här jue!)
Sen fick vi springa in på Konsum för vi skulle handla lite där, och då hittade jag det här missbildade päronet xD


Sen åkte jag iväg tll träningen och nu är jag hemma igen, och jättetrött.... Jag behöver verkligen sova snart...

Godnatt och hejdå!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag vet, det lyser om honom på scenen. Fast jag önskar han hade tagit fram gitarren och spelat Uriel! Den är ju så fin..

2008-10-15 @ 21:54:51
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Fräck bild på månen

2008-10-16 @ 20:38:57
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0