Tisdag (intressant va!?)

Idag fortsatte vi med temat, och vi börjar komma en liten bit på vägen, och som vanilgt när det är grupparbete så är det jag som blir gruppledare.. (jag menar det, det är alltid jag!) det är drygt för att man måste hålla koll på allt och alla, men det är rätt skönt för man KAN hålla koll på allt och alla (om inte jag hade varit med hade dom inte fått någonting gjort) och man kan säga precis VAD SOM HELST och dom går med på det! Det är rätt coolt ;P Känner mej som värsta guden xD

Imon ska jag klippa mig, det ska bli skönt för det börjar bli riktigt långt nu, tillochmed bibliotikarien sa att hon inte kände igen för mitt hår hade blivit så långt (ja, alla känner igen mej på bibblan bara för att jag hänger där jämt), det är lite sjukt.. Funder på att göra en variant på den här:
Frisyrer - Kvinna | Färg: Mellan | Längd: Långt | Form: Rakt
Tycker ni??


Asså, bara kolla på den här bilden!
<------- Miku!!!
Jag vill  bara gömma honom under kudden och ge honom en vaniljkaka varannan timme och inte berätta för någon att man har honom där. Han är så söt! (observera: han)

Nu ska jag dra, ses!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Ja, jag var där. Helt jävla underbart var det, en av mina bästa kvällar någonsin. Hade längtat hela året, hade du sett dem innan förresten? En del säger att de var mycket bättre året innan på turnén, än nu i somras.. (jag behöver prata av mig om The Ark med någon hehe)

2008-10-14 @ 21:43:49
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/
Postat av: Filippa

(skriver här)

Gjorde du det? Jag har videos ifrån Köpenhamn.. ångrar att jag inte såg dem i Pite förra sommaren. Hatar att bo i norr, kallt och dött.

Det var först i Sundsvall som jag insåg hur mycket Ola tog över hela showen, man tror verkligen att de andra är hans kompband!

Men det var helt ... GAAH. jag vill dit igen!

2008-10-15 @ 17:18:50
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0