Tisdag (himla roliga rubriker jag har)

Jaha, tisdag igen, dock lite roligare än måndagen "/ Vi började dagen med att göra DN:s nutids orientering som alla sveriges 7:or skulle göra samtidigt, det var dessutom en i vår klass som höll på att sabba för alla oss andra, inte kul... Men tillbaka till testet, det var iaf svårare än jag trodde :S *hjärnsläpp* jag trodde att jag kunde mer än jag gjorde.

Någon mer som gjorde testet idag??

Haha, idag var jag Julia tillbaka i skolan och då var vi jätteflumm xD alla bara stirrade på oss... ;D

Taktkänsla!!!
 
I don't wanna be a vaktmästare, shit han hörde det!

Det ska va sömsmån...!

Orvars korvar x)


Min fritidssysselsättning blev samma som igår, plugga, plugga, plugga.. Skilnaden från igår är att det jag ska kunna börjar sjunka in någorlunda nu, men cellandaning, druvsocker, fotsyntes och klorofyll är fortfarande lite svårt "/
Franskan sitter säremot som en smäck! Det är kul när man verkligen kan det..
Jag började lite på min bokrecension idag, det var svårare än jag trodde, men jag visade det som jag hade skrivit idag för mamma och hon tyckte det var jättebra, hon gav mej även lite goda råd...


Min choklad-pingvin August som jag fick av pappa när han hade varit i tyskland, tyvärr är han död.. *rapar* hehe... x)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: A

Fin pingvin! Lycka till med franskan.

2008-10-08 @ 08:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0