Temavecka

Idag så var det den inledande dagen för två veckors temaarbete. Vekcnas Arbete är Kina (det är ju nästan Japan ;P) och nästa veckas är OS, haha, det är säkert Hans som har kommit på det xD (för er som känner Hans fattar ni nog)
Men det ska bli skönt med lite annat än bara vanloga skoldagar, ni anar inte hur trött jag börjar bli på NO vareviga dag...
Fast jag tycker att temat förra året var roligare, asså, inte själva temat utan för at det inte var några sexor då, fast sjuorna då tyckte säkert att vi va lika jobbiga xD

På lördag ska vi åka och hämta lilla Bella! Det ska bli jättekul att få hämta hem en liten hund till... 8D Fast vi vet inte vilken det blir än...Jag skriver så fort jag vet!

Mest Lyssnade låten just nu: Coldplay - Viva la vida
Mest sedda film: Titanic
Mest tänkta tanke: Haha, trodde ni att jag skulle säga det! Ägda!

Nu ska jag dra, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0