Städar

Uh, nu håller jag på och städar för att min rum helst ska se representabelt inför ikväll, det är jobbigt att dammsuga... "/ Men det kommer ju at va värt det sen (:
För er som också tittade på IDOL igår tyckte jag att det var jättebra för att vara första fredagsfinalen, men det fanns dock ett par grejjer som jag måste anmärka på:

Lars, valde en jättebra låt, men sjöng den så falskt och dåligt han kunde "/

Loulous röst var inte på topp och hon hade valt fel låt

Alices låt passade hennes röst perfekt

Johan var inte jättebra, men han får ett extra plus för att han valde helt underbara "Viva la vida"


Jag bara älskar Kevin!!! Han är ju helt fantastisk!!!!

Och till sist så fattar jag inte vad juryn ser hos Anna, Hon är ju jättedålig!!!!

Egentligen var det inte meningen att ja skulle titta på IDOL iår, men jag bara tittade på et tavsnitt och så var jag fast. Igen. x)

Nu ska jag fortsätta att städa, återkommer kanske senare. Eller imon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0