Söndag

Idag så har det inte hänt så mkt, men cajsa väckte mig kl 9 typ, jag ville ju sova!! Men då var jag iaf vaken och då var jag ju tvungen att fortsätta läsa på boken, den var verkligen jättejättejättebra!!!!!!!! Imon i skolan ska jag låna tvåan.
Från efter lunch fram till kl två satt jag och pluggade dubbel franska läxa eftersom jag miassade förra veckans, och Gunnel låter en inte slippa undan så lätt, så det betyder att jag har uncefär 35 glosor nu -.-' Kan nästan spy på alla dom där onödiga orden... C'est combien?? Tout est en solde... Uh, jag hatar franska just nu!!

efter jag hade pluggat klart så kom cajsa, vi tittade på Sagan om ringen, vi var verkligen jätteflum x)

"Ginli. Ginli. GIMLI!!!!"

Legolas!!! Wooooo!!!

Frrrrrodo!

haha, kampen om jepson kudden!!

Den gode och den ondefule!!

Darwen!

men cajsa, det är ju hon! hon... TITANIC!!!


Cajsa och jag har skum humor... xD








Edward ser inte ut så egentligen... Han är mkt vackrare i verkligheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0