Ont i huvudet

Idag är det fredag för er som inte visste det x) Det betyder gympa direkt på morgonen för min del, dryygt.... men vi spelade iaf badminton och det är ju inte så drygt =D Tyvärr så fick jag huvudvärk efter ungefär halva tiden (nu blev det drygt igen) och den har stannat kvar hela dan (ännu drygare).... Idag fick jag iaf göra klart mitt engelskaprov, det var att vi skulle skriva ett brev till vår lärare (på engelska då), och idag blev jag äntligen klar (: Jag är lite såhär att jag vill klara mig själv, alltså, så jag kollade inte i ordboken eller frågade Marie en enda gång, få väl se hur det går....

Efter lunchen var det dags för musik, då skulle vi uppträda på torget (inne i skolan) Vi spelade "I'm yours" och det lät jätte-bra och torget var tomt, sköönt tyckte jag, men, såklart så skulle Julia springa och hämta halva skolan för att bara lyssna på en sång, då dog jag...hehe.. Och det lustiga va att dom applåderade efteråt, det trodde jag inte x)

Imon är det dagen med stort D, då ska jag ha fest! Asså, det tycker jag ska bli jätte-kul!!! Och det tycker förstås alla som ska komma också x). Imon ska jag åka och inhandla allting, och det är mkt det... Cajsa ska iaf komma och hjälpa mej med allt. Och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig, INGEN ANING! Det ska bli spännande och se vad för något kreativt jag hittar på...


Fötter..


En banan vi smashade innan träningen...


...Och en clementin vi smashade innan träningen x)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Annahoj

kul att ha partaj

2008-10-10 @ 21:36:02
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0