Onsdag

För er som inte känner mig kommer en liten lista =] (lånad från marina på www.missanpassadx.blogg.se )

Favoritcafé: Systrarnas
Favorittidning: OKEJ och Hänt Extra
Bästa saken som hände i vintras:  Ingen aning typ... det var vinter xD
Favoritplagg i garderoben just nu: Ett par blåa jeans från Gina Tricot
Längd:  160 cm, jag är liten!!
Byter gärna garderob med: Skulle inte ha något emot att byta med Miku ;P
Vanligaste färgen på mina kläder: hmmm... Typ allt, har ingen spc..
I Vintras gick jag klädd i: Kläder
Men absolut inte i: bikini
Byxa eller kjol: byxa
Sminktips till allmänheten: ha lagom av allt, ta inte för mkt mascara eller kajal, det ser bara smutsigt ut då.
Senast utlästa bok: Sagan om Klanen Otori - På kudde av gräs Av Lian Hern
Mitt rum kan beskrivas som: Litet och stökigt, överbellamrat med saker
Mig själv med tre ord: Blyg, speciel och snäll (oftast)
Jag tränar: Innebandy
Jag ville bli när jag var liten: Ballerina och Marinbiolog x) (samtidigt)
Nu vill jag bli: uh, allt möjligt! Journalist, frisör...
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött
Är det nåt du absolut inte äter: Kroppkakor och blodpudding och bruna bönor (har mkt mer, men det blir för långt)
Kläder just nu: Tights och långt grönt linne
Vad sa du senast: Hejdå, ses ikväll 
Fisk eller badkruka: Fisk!!! jag är född som fisk!!
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du nåt instrument: Kan ett parlåtar på gitarr, fast mina kompisar tycker att jag är skitbra (vilket jag inte är)
Morgon- eller nattmänniska: Natt, helt klart, fast jag älskar att sova :)
Sparare eller slösare: Både och, fast oftast slösare tror jag...nä, sparare... äh, whatever!
Bästa film: Har många, men Titanic äger
Har du några homosexuella vänner: nix
Tror du på mirakel: totally   
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jappjappjapp!!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Vet inte, allra allra minst ett iaf
Bio eller promenad: Både och
Är du kittlig: ja, överallt, cajsa har kommit på att jag är kittlig på ryggen och på avnsidan av händerna xD
Snarkar du? Nej, fast mamma säger att jag gnisslar tänder och pratar när jag sover =S
Stjärntecken? Lejon
Rädd för insekter? Jaa, typ alla utom nyckelpigor!
Äckligaste insekten: Spindlar, helt klart,, gräshoppar är inte heller at leka med
Största svaghet: Blyg, och börjar gråta lätt "/
Det här är jag bra på: Stötta mina vänner och vara rolig, säger ebba iaf..
Bästa bok? Ingen aning, men Över näktergalens golv är himla bäst!
Vad vill du jobba som? Har jag inte redan svarat på det??
Chips, morötter eller godis? Godis! lakrits helst
Pizza eller hamburgare? Älskar båda!
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? japp
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Oftast sötigt
Gungar du på stolen? nej, brukar faktiskt inte göra det
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger, och alla säger att det är fel hand!
Gillar du att sjunga? Japp, helst till mp3:n, för då hör jag inte hur jag låter
Anser du att du är stark? fysiskt - typ inte   psykiskt - vet inte
Använder du knark? Ehh, NEJ!! och det tänker jag aldrig göra!
Kaffe, te eller inget? Te, ibland...
Har du en besatthet? jajamän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0