Nobody is perfect, I'm Nobody

JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE MÄNNISKA!!!! Jag har iaf läst ut dom tre böcker som finns i Serien om Bella och Edward (bästbästbästbästbäst!!!) och jag har precis fått reda på att det ska komma två böcker till!!!!! FATTA!!! TVÅ!!!!
Jag är världens lyckligaste människa!! Den fjärde (ska heta Breaking Dawn) boken är då en fortsättning på trean och den har kommit ut på engelska och jag bara väntar på att den ska komma på svenska och den femte ska skildra historien i Om jag kunde drömma (Twilight) på nytt fast ur Edwards perspektiv (den ska heta Midnight sun), fatta va bra!!!!! Jag är såååå lycklig att jag snart spricker!!!

Iaf så ska jag berätta lite om vad som har hänt sen senaste inlägget. Det är inte så mycket, men vi har i af gjort klart OS-temat (enfin) Och idag så hade vi en liten fest, det var kul (:

Fest!


Popcorn


Jag och Bella


Miku!!!


Ett äpple


Ett öga, ögonbryn och en halv näsa jag har ritat


Och här är hela teckningen vi ritade

På lördag nästa vecka så ska vi ha Halloween-fest här hemma och gissa vad jag ska va?? Daah, vampyr såklart!
Jag gillar fasktiskt Halloween väldigt mycket och just nu så känner jag bara för att se en riktigt bra skräckfilm.
Gillar ni Halloween, eller skulle ni bara vilja sova hela halloween-helgen?

Bra låt: The Killers - When You Were Young

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0