Mysteriet på Greveholm

Idag så har det regnat, precis som dom senaste två veckorna...
Jag steg iaf upp vid halv tio ungefär och då gick jag och satte mej i soffan för att mysa lite med Bella. Eftersom jag inte ville störa mamma när hon pluggade bredde jag två mackor med Nutella och sen gick jag in på mitt rum för att titta på "Mysteriet på Greveholm" som är en av mina favoritfilmer. Den är så rolig och spännande, jag tröttnar aldrig på den. Vid lunch ringde Cajsa och undrade om hon fick komma, och det fick hon såklart. Resten av dagen gick åt till att titta på filmen, med ett antal pauser för att rasta hundarna. Vid ett tillfälle vid 4 ungefär så gjorde Cajsa och jag världens upptäckt, det snöade!!! Vi fick typ  världens ryck och började dansa och sjunga "jag ser det snöar"... Inte för att jag gillar snö särskilt mycket, men det lyser iaf upp bättre än regn...Och såklart för att det är ett tecken på att julen är på väg. Imon så ska vi förbereda för på lördag - vilket betyder att vi ska städa, inklusive jag som ska städa mitt som vanligt stökiga rum, det kommer förmodligen ta hela dagen, men det gör inte mej något, jag gillar att vara sysselsatt.
Jag längtar så sjukt mycket efter att mitt rum ska bli färdigt. Flera gånger om dagen går jag ner till rummet och föreställer mig precis hur allting ser ut och vad jag ska göra och alla grejjer ska stå.. Jag börjar bli lite lätt besatt..
Jag har valt ut säng och sängbord från Mio, färger, och några saker från IKEA.
En annan sak som jag längtar väldigt mkt efter är att få se en konsert med An Cafe.. Synd att jag inte hade upptäckt dom när dom var i Sverige i mars, och tyvärr så har dom inga planer på en turné utanför Japan, synd för alla oss Cafekkos utanför det underbara landet i öster som jag så gärna vill besöka.
Tidigt imorgonbitti åker Ebba till Paris och är borta i ett par dagar, Ha det så kul på DisneyLand Ebba!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Annahoj

jag ser med fram emot att få se ditt rum i källaren klart.

2008-10-31 @ 15:46:42
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0