Måndag

Jaha, idag var det måndag igen, dryyygt. Jag hatar verkligen måndagar, dom är så... måndag.
Jaja, back to school igen, rätt kul att träffa alla igen.
Vi hade vikarie på NO:n och hon bara slängde ut en läxa till imon, vilket betyder dubbelt arbete till imon.

jag har inte tänkt på att det är prao veckor dom två fäljade veckorna, vilkte betyder att "HAN" försvinner i tre veckor (lov veckan efter) jag kommer sakna honom..

På lördag ska jag ha in fest! =D Vi kommer att flumma ihjäl oss, vi kommer va helt galna. Jag ska ha verldens bästa mat, världens bästa drink och världens bästa film ; Titanic (äntligen ska jag få se hela!!) risken finns bara att gålvet kommer att bli blött av alla tårar... Men ändå, är det en tjejfilm så är det en tjejfilm. Vi kommer iaf ha jättekul!

Jag tror att det är bestämt att vår lilla valp ska heta Bella, själv tycker jag att det är toppen, för då kommer jag bara att tänka på "Om jag kunde drömma" och Edward....toppen... (jag fattar att vissa tycker att det är drygt att jag snackar om edward hela tiden, men är man besatt så är man) jag har aif bestämt att Edward ska vara min skyddsängel (jag vet, skumt, men jag måste) Lite konstigt att ha en vampyr som skyddsängel x)
(okej, jag ska försöka snacka mindre om det, jag lovar!)



..I dont want to die,
I sometimes wish Id never been born at all..


..But Im just a poor boy and nobody loves me..


You sit there in your heartache
Waiting on some beautiful boy to
save you from your old ways
You play forgiveness
Watch it now ... here he comes!


He doesn't look a thing like Jesus
But he talks like a gentleman
Like you imagined when you were young


Can we climb this mountain
I don't know
Higher now than ever before
I know we can make it if we take it slow
Let's take it easy
Easy now, watch it go


We're burning down the highway skyline
On the back of a hurricane that started turning
When you were young
When you were young ...
 

Jag bara älskar den här låten, den e så...fin..

Nu ska jag dra!

Kommentarer
Postat av: !

Jag undrar vem han är!

2008-10-06 @ 21:17:05
Postat av: Annahoj

Snyggt...Du har ändrat om på din sida. Kram

2008-10-06 @ 22:23:31
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0