Jag suger på rubriker

Jaha, idag var det bara och pallra sig upp ur sängen och börja att städa. Kul, verkligen. Men det var inte så mkt att göra som jag trodde, så det gick rätt fort. Sen var det dags att tömma diskmaskinen och vika tvätt och vädra lite på rummet. Efter det gick jag och tog en lååång dusch..mm, skönt.. Resten av dagen läste jag lite (nej, jag har inte börjat på en ny bok, jag läser Om jsg kunde drömma och ljudet av ditt hjärta om och om igen, jag tröttnar aldrig) sjöng lite på japanska och bara latade mig. När mamma kom hem började hon att baka lite (kladdkaka!!!) och då fick jag slicka skålen, två gånger! Det finns inget bättre än smet, och all smet och deg smakar gott (med undantag för pangkakssmet (ja, pang) och vetedeg).

Imon ska vi som sagt ha halloweenfest (jag har fortfarande inte sett en skräckfilm, bara för att mamma och pappa inte vågar...*fegisar*) och då ska jag vara djävul, min rätta identitet! haha...
Till min stora förvåning så tar alla det här med att klä ut sig på allvar, jag trodde att det bara var jag som skulle vara utklädd men alla inbjudna gäster har varit och köpt läskiga och hemska kläder...

Blää, på måndag börjar skolan, jag vill inte börja skolan igen, jag vill ha jullov och efter det påsklov och slutligen sommarlov. Men har ju saknat alla mina kompisar! Har ju bara träffat Cajsa under hela lovet. Och dessutom så har Ebba fått en An Cafe poster och hon har lovat att jag ska få den, bästa ebba!

Nu ska jag titta på Idol, jag vill att Kevin ska vinna, eller alice...
Vad tycker ni??

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anne

kevin!

2008-10-31 @ 21:59:52
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej julia, du ska få postern o de som stod i tidningen .. om de nu var nått ^^,

men det kan dröja till nästa vecka ;D hehe

2008-11-07 @ 22:15:46
Postat av: Anonym

hej julia, du ska få postern o de som stod i tidningen .. om de nu var nått ^^,

men det kan dröja till nästa vecka ;D hehe

2008-11-07 @ 22:16:25
Postat av: Anonym

hej julia, du ska få postern o de som stod i tidningen .. om de nu var nått ^^,

men det kan dröja till nästa vecka ;D hehe

2008-11-07 @ 22:16:47
Postat av: Anonym

ojsan ...

2008-11-07 @ 22:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0