Jacka

Inatt så har det åskat rätt så mkt, jag vaknade av världens smäll och blev typ jätterädd :S
Ungefär vid klockan 10 så åkte jag och mamma in till stan. Vi skulle köpa en vinterjacka till mig. Vi sprang runt på stadium, KapAhl, Lindex, Cubus, JC och H&M, men årets vinterjacka fanns på  H&M, den är jättesnygg, passade på att köpa en ny mössa och en ansiktsmask oxå. Sen åkte vi och köpte lunch på SubWay, och det var första gången jag var där och jag blev glatt överraskad av att det var så gott! Mmmmm! Måste åka dit snart igen.

Jag har inte fattat att julen är så nära, imon är det bara en månad kvar till första advent och då måste vi ha bakat lussebullar, köpt hem glögg, julmust och pepparkakor. Jag tror iaf att min önskelista är klar som jag ska skicka till tomten! Nä, men jag gav den till mamma. Sen måste ju jag köpa julklappar til alla andra oxå, tur att jag har sparat pengar, annars skulle det bli svårt...

Asså, jag drömmer typ världens sjukaste drömmar ibland, t.ex. häromnatten, då drömde jag om TH fast att jag inte alls gillar dom. Jag satt typ inne på Elgiganten eller ngt när dom bara kom där. Sen gick dom fram till mig och tog min mobil och hade sönder den!! Det blev flera sprickor i den och efter det blev den helt oanvändbar, och dom hade sönder den utan anledning oxå! Sjuka drömmar jag har...


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0