'Dagen efter'

Igår så var det min fest dåe ;) Det var jättekul!!! Fast julia hade typ tagit fel på tiden så hon trodde at tdet va 7 istället för 5, så hon kom vid halv sex iaf. När alla hade kommit så började vi äta, det var "Flygande Jakob", mmm! Och till efterätt blev det glass med hallon och varm chokladsås...MMMM!
När alla hade ätit så började vi kolla på filmen, och den var precis lika bra som jag hade föreställt mig, men på något sätt så hade jag ändå hoppats att Jack inte skulle dö, men nu fick jag iaf veta sanningen...
Cajsa och jag grät mest, jag tror vi grät hejdlöst i MINST en kvart, men dom andra grät ingenting, fast Ebba hade ju redan sett den så det kan jag förlåta henne för, men för Julia gick gränsen när hon såg att det var vaxdockor i vattnet, men vaddå, vad hade hon väntat sig, rikitga lik ?! x) Och Suss bara skrattade för hon tyckte att det såg så roligt ut när folk dog, SUSSE!!!!
Men den var verkligen sorglig....mycket...

Iaf, när den var slut så började vi diskutera hur snygg Leonardo var i filmen, heehh... Men då sa jag att jag tycker att han ser äcklig ut nu, men Julia och Ebba bara NÄÄ! Han är ju jättesnygg nu också!

<------- Jag smälter till en liten hög på golvet...

<------- BLÄÄ!! Ingen hög på golvet!

<-------- Här grät jag allra mest.... :*-(

Nu har jag tjatat klart om det, så nu ska jag prata om något annat (:

Idag så spelade vi hemmamatch mot Tingsryd, vi förlorade med 3-0, men det är ju bättre än vår förra match, 10-0...
Jag blev iaf nöjd (:

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: A

2008-10-12 @ 20:58:23
Postat av: A

Filmen är verkligen sorglig...

2008-10-12 @ 20:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0