Besatt

Idag har jag städat hela dagen, började typ direkt när jag hade vaknat och slutade bara för någon timme sen... Då var det mkt att göra "/

Jag måste säga, att jag har blivit besatt. Jag blivit besatt av en bok, det är som en varelse (vampyr dåe (; ) har kommit och tagit över mig. Jag kan inte sluta tänka på  Edward och hans bronsfärgade vågiga hår, honungsgula ögon, bleka kalla porslinshy, perfekt formade bleka läppar och det nervkittlande sneda leendet. Jag blir helt...*djup suck* Allting som Bella upplever med Edward upplever jag också, varje gång det händer någonting och Bella rycker till eller får en spc känsla, det känner jag också. Jag vet inte om jag är galen eller om det går att bli så här besatt av en bok, men jag har blivit det iaf...
Någon som läst den??

Det jobbiga är att jag har läst att den ska bli film, och skådespelaren som spelar Edward är Robert Pattinson, han som spelade Cedric Diggory i Harry Potter och den flammande Bägren. men jag tycker inte alls att han passar som Edward, Edward är aldeles för perfekt för att en simpel skådespelare skulle kunna imitera honom..
Nej usch så jag svamlar, jag säger ju det, jag har blivit besatt!

Jag får sluta nu, jag inte börja svmla till det ännu mer "/

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: A

Visst är det underbart när man "upplever" en bok!

2008-10-05 @ 08:24:39
Postat av: Marina

Så kände jag också första gången jag läste den boken.

en underbar känsla! hon beskriver allt så sjukt bra! <3

2008-10-17 @ 22:16:21
URL: http://missanpassadx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0