Halsfluss ):

Jag har haft ont i halsen sen i typ söndags nu, jobbigt eller vad :S
Idag, åkte vi i alla fall till doktorn, det visade sig att jag hade halsfluss, jippi-.-'
Det är så störigt, asså, jag får typ halsfluss minst två gångerom året... Nu är det i alla fall rejäl pencillin-kur som gäller...
Jag smittar fortfarande, så håll er borta xD
Jag kan i alla fall gå på lövmarknaden imon, det ska bli såå kul, det är nästan roligare än att fylla år.
Jag hade tänkt köpa lite godis, nötter, band-tröjor (an cafe kanske... (-; ), armband och massor med andra små roliga saker...
Löv markanden är ju så stor oxå, så det tar en nästan hela dagen att bara ta sig igenom allting, men det är det som är roligt, man hittar alltid något nytt.
Så idag har jag inte gjort så mycket, slappat, bråkat med Mp3:en och det där vanliga ni vet  o ( ^ - ^ ) o

Ses snart!

 Nyappy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0