^_^'

Jag måste berätta att jag har blivit lurad på sätt och vis... inte kul när hoppet har tänts...Jag frågade iaf mamma på lovet om hon kunde göra en sak för mej hon bara : javisst kan jag göra det :)
Och nu får jag inte det, kul -.-' jag får väl vänta med det.

Imon , ska vi gå på genrepet till melodifestivalen, det ska bli jätte-kul, för jag har ju varit på ett genrep förut :) Hoppas bara att det är några bra låtar med, annars blir det väl flopp, fast det kan ju inte bli värre än den första eller tredje deltävlingen iaf...

idag blev jag så himla glad för på KÄ-säcken lyckades jag bli klar med mitt Australien arbete OCH min bokrecension, så nu ligger jag iaf inte efter längre (: (anledningen till att jag låg efter var att jag inte han göra så mycket innan lovet och att min bok tog så j*vla lång tid att läsa ut)

Här är några videor som jag alltid blir glad av =D!



Hur har ni det??

//Ula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0