JCS! <3

Jaa! Äntligen är det fixat! Biljetter till Jesus Christ Superstar , och usch va jobbigt de va o få tag på biljtter så gick det bra, den 27 december ska jag och mamma åka ner och titta, dets ka faktiskt bli as-kul! jag har ju typ aldrig sett någon annan musikal än grease och den har man ju börjat tröttna lite på...
Och just igår på musiken så pratade vi om musikaler och jag blev ju skitsugen på att se på någon annan klassisk Musikal typ som Sound of Music, Hair, West end Story, Chicago eller då JCS, jag tror faktiskt att jag ska försöka få tag på någon av dom...

Och, ärligt talat, ibland tror jag inte att jag vet vad jag håller på med, för nu har jag fått för mej att jag ska läsa Harry potter böckerna på engelska, fast att jag inte ens har fyllt 13 än, och ärligt talat så går det faktiskt rätt bra att läsa på engelska, det blir mycket mer spännande då...

Idag, är det fest hos Ebba, och det ska bli jäte-roligt :) Jag har fixat den perfekta presenten, perfekta kläderna och allt sånt där, och eftersom vi är så lite tjejer i klassen (7 stycken) så det blir ju inte så många fester man får gå på, för nu är det ebbas fest, sen dröjer det ända till tidigast maj nästa gång, sen blir det glesare och glesare...

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Kul att du ska ner och se JCS, tänk att få se Ola som Jesus, kan det bli bättre?
Jag utgår från att du ska se föreställningen 18.30. Eller?

2008-04-14 @ 22:47:47
URL: http://alliwantistheark.blogg.se
Postat av: Nilla

Oj vad synd, för Ola är inte med i föreställningen av Jesus Christ Superstar kl 14. De dagar som det är dubbelföreställningar så spelar Ola bara den sena föreställningen. Ersättaren Nicklas spelar den föreställningen kl 14. Men det blir säkert bra.

2008-04-15 @ 20:46:36
URL: http://alliwantistheark.blogg.se
Postat av: Nilla

All info om Jesus Christ Superstar står att läsa på Malmöoperans hemsida. Men jag skrev om det i min blogg: http://alliwantistheark.blogg.se/1207148822_ola.html#comment

2008-04-16 @ 21:43:24
URL: http://alliwantistheark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0