En dag med cajsa <3

Igår så bestämde Cajsa och jag att vi skulle va, så hon cyklade ner till konsum och köpte glass, cajsa köpte en sandwitch och jag köpte en twister. När jag hade ätit ungeför en fjärdedel av min glass så började den att smälta :S, så då ville jag inte a den mer så cajsa fick den oxå x')
Sen började vi cykla den låååååånga vägen ner till tallan (badplats) och på vägen dit stanna vi rätt mpnga gånger och tog kort. När vi väl va framme så satte vi oss på en sten och badade fötterna, även om det blåste rätt mycket så var det rätt skönt. Och när vi satt där så tänkte jag att jag aldrig ville åka hem, att jag kunde stanna där hela livet...
Så satte vi påThe Fray - How to save a life  så det blev lite stämmningsfullt oxå...
       


Om exakt 38 dagar ska jag, Cajsa, Julia och Ebba vara med i skolans Vårkabaré, kan ni gissa vad vi ska göra?
*trumvirvel*  Wannabe - Spice Girls, asså, det är ju inte på allvar, utan det är ju typ på skämt. Och vi ska ha såna riktiga 90-talskläder oxå, jag har tillomed hittat dom ultimata skorna som jag ska dansa i. :-S
 9 cm höga klackar...
Då ska jag va Ginger, Cajsa ska va Scary (vi ska krulla hennes hår till max!) Julia ska va Baby och Ebba ska va Sporty. Ingen av dom andra tejerna ville va Posh så hon fick inte va me.

Och jag måste bara säga guud, vad jag älskar den här videon:

Den e så himla braaaa!

Kommentarer
Postat av: beblin

vii kommer äga ;P

2008-05-04 @ 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0