Bilder

Idag, när jag rensade lite på telefonen så hittade jag lite gamla roliga bilder som jag har tänkt lägga upp här:


Min kollosalt vackra gitarr, med lite dålig bildkvalité...
image103

   Två bilder på marsipangubbar jag, suss o cajsa gjorde i julas, väldigt vackra...

En skog-bild som jag blev väldigt nöjd med - blixten lyser upp det närmaste träden,sen ser man den gyllene solen lysa där bakom...
image106

 Cajsas, hmm, håriga bakhuvud med solglasögon?

 En tavla som vi i estetiska profilen gjorde på öppet hus i januari

 Min vackra hand

 - Rupert Grint, erkänn, visst e han söt <'3



Det blir ändrade planer med JCS, det visade sig att den föreställingen vi skulle se, att ola inte spelade då, så vi fick boka tio dagar tidigare - 17 December - istället, men det var iaf tur att vi märkte det, annars hade det blivit ett himla liv på mig... tack Nilla :)



Erkänn nu, jag menar allvar, erkänn nu att man inte kan låta bli att gilla the ark, det inser man i den här videon...

nu är det iaf bokat och bestämt att jag och pappa tar tåget upp till sundsvalls gatufest och kollar på the ark, fatta va GÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

//Ula

Kommentarer
Postat av: Nilla

Bara roligt att kunna hjälpa till. Tråkigt att gå och se JCS om man vill se Ola som Jesus och man då väljer en föreställning där han ej är med. Malmöoperan är dålig på att infomera, därför bör man lita på andra källor osv, så ha därför koll på min blogg :)

2008-04-18 @ 19:15:57
URL: http://alliwantistheark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0