test som jag har "lånat" av linnea

Vilken svordom använder du oftast? Fan, skit och Jävlar

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.35

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? nae, fy fan^^


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej (:


Vilken var den senaste filmen du såg? Jarssic park 2


Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? men, guud, det kan jag jue inte svara på bara sådär, men först skulle jag nog sätta in dom på ett konto, jag handlar skitmkt på internet ^^


Har någon någonsin kallat dig lat? det händer varje dag

Vilken CD-skiva ligger i din CD-spelare just nu? hmm...e så lat att jag inte orkar gå o kolla, men jag tror att det är "We are The Ark"


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? det beror på

När var senast någon stötte på dig? typ, vet inte

Använder du huvtröjor? det händer

Kan du vissla? aa, men bara innåt ^^

Har du några speciella matvanor? hmm...ne, men älskar skräpmat ^^

Har du någonsin deltagit i en demonstration? Nej.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? på lisseberg är det slängungorna och ngn bergodalbana

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? det gör dom säkert

Tittade du på tecknat när du var liten? vem gör inte de^^

Är du blyg inför det motsatta könet? inför dom snygga och dom jag inte känner

Vilken film kan du alla replikerna till? kan rätt många till "Mysteriet på greveholm" x)

Äger du några bandT-shirts? jao, tre stycken

När flög du senast? två år sen typ

Läser du för skojs skull? det finns nästan inget bättre än att sätta sig i soffan med en bra bok :)


Pratar du några andra språk? hyfsat enelska och minimalt me franska

Gör du önskningar eller planer? önskar gör jag och så gör jag upp planer med min kompis om hur vi ska ta över världenXD

Försöker du alltid lära dig nya saker? när jag käner för det

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? JA!!!!


Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? japp, det brukar ju heta damerna först, men vi gör ett undantag


Kan du kasta macka? det är ju inte så ofta man får chansen, men man kan väl säga att jag kan

Gillar du din bostad? joo, det gör jag

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5 timmar är väl minst


Är dina dagar fullbokade och stressiga? om man räknar in skolan, ja 

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? japp, och alla stör sig på det

Vem gjorde dig arg senast? Min bästa kompis

Tror du att Gud är man eller kvinna? det beror på vem det är som tror

Vad var det senaste du åt? banan

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? det beror på

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? men, blääää!

Sover du på sida, mage eller rygg? mage

Tycker du om att krama folk? när jag känner för det älskar jag det (:

Skulle du säga att du är trendig? typ nej

Vad är du allergisk mot? inget, men har astma

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? ingen aning, men jag hade velat heta ngt coolt;)

Äger du en ipod? nä, men en Mp3, om det räknas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0