skolfoto

jaha så va de dags iår igen, fotot som kmr plåga en i hela livet...det förbannade skolfotot...
jo, idag skulle vi iaf ta skolfoto och iår skulle vi ta enskilda kort oxå och på våran skola gör vi det bara i lekis, ettan, trean, sexan och nian, så det finns lix inte så många kort man kan bli bra på...
Här börjar problemen: alla började igårkväll när jag insåg att jag faktiskt inte kunde ha den tröjan som jag egentligen skulle ha, så jag fick ändra kläder. Nästa dag när alla ska sminka sig samtidigt så komer jag och ska fixa håret och det ser helt sykat ut och sen sminkar jag mig och det ser ännu värre ut sen packar jag ner allt, tror jag...sen när vi står där nere utanför dörren till det rummet som vi ska ta korten ut då säger några killar "julle din hårsprejsak står på toan där uppe, vi lånade lite" (och dom menade till den andra julian i min klass och hon bara "nä de e inte min" och då upptäcker jag att "shit, det är ju min hårsprej som egentligen är min mammas" och då har ju dom lånat den...så, jag måste springa upp och lägga ner den i väskan, så måste jag springa tbx igen och då har jag sprungat där en kanske 5 gnr fram och tillbaka och precis där jag håller på att springa runt så upptäcker jag att en skit-söt kille i nian sitter där på en bänk och jag är lite småkär i honom, och sen måste jag ju springa tillbaka och hinner precis, och då säger fotografen att jag ska stå på mittenraden och jag är näst längst av tjejerna i min klass och jag har alltid stått på den översta raden så jag blir lix helt chockad:S
och på dom tidigare korten har jag sett helt konstig ut bara för att jag har lett så himla mkt och iår hade jag bestämt mej för att inte le så att jag visade tänderna men problemet är den fotografen får en alltid att skratta så himla mkt så det är ju väldigt svårt att låta bli att le...
sen så kulle vi ju ta enskilda kort och då fick han ta om jätte-många gnr bara för att han sa att jag såg bitter ut, men hallå, det var ju "nästan" det jag ville så nu kommer jag väl se helt sykad ut iaf...

image20<-------- zööötizar<333

Kommentarer
Postat av: Linnea

den bilden är söt :) jo, jag undrar en grej. vart skickar man ett fanbrev till the ark/ola? Inte hem till dem väl?

2007-10-13 @ 18:25:28
URL: http://avokado.blogg.se
Postat av: Ebba

asso harreguud, jag börjar as skratta här juu...
allt det här har du ju inte sagt! =D

... och precis där jag håller på att springa runt så upptäcker jag att en skit-söt kille i nian sitter där på en bänk och jag är lite småkär i honom, och sen måste jag ju springa tillbaka och hinner precis, och då säger fotografen att jag ska stå på mittenraden och jag är näst längst av tjejerna i min klass och jag har a...

2007-11-08 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0