onödigt

Ok, just nu har jag inge att göra så jag tänkte lägga ut lite väldigt mkt onödig fakta om ola salo, hehe.

Okay, han föddes den 19 feb. 1977 som råkade vara på en lördag och just idag är det 11 199 dagar sen han föddes (denna fakta råkade min pappa hitta när han var inne på en sök-sajt)

Bor i malmö, har bott granne med vår kompis som harköpt en liiiiiten valp av oss. Och hennes pojkväns kompisar umgås med hela the ark.(men nu har dom flyttat till luleå)

är 179 cm. lång, har rårakor med rårörda lingon med kantareller som favvo-rätt.
är vegetarian, säger att han inte äter "djur med humor".

om han inte var frontfigur i the ark skulle han vilja vara fromgivare/illustartör lr serietecknare

martin har sagt om ola:"

5. Vem är stökigast? Ni vet, plockar aldrig undan och har kläder överallt.....

Martin: Det jag vet är att Ola har en fjäder i sin resväska vilket innebär att när han öppnar den i logen så är det kläder överallt inom två sekunder.

ola svarade:

Ola: Jag är rädd att det är sant. 

När han var liten var han besatt av att vara katt och vägrade åka till mormor på annat sätt än i bagageutrymmet i bilen.

har även sagt:

Överallt så finns det en lurandes rädsla för det annorlunda! Rädslan för dom som inte är som en själv! Fast vet ni vad? Jag tycker att vi gör revolt mot den rädslan! Jag tycker att vi avskaffar den idag! Jag säger att från och med idag ska ingen vara rädd för nån som ser annorlunda ut! Från och med idag ska alla gå sin egen väg! Från och med idag ska alla ta på sig precis vad dom känner för att ta på sig!Vi börjar här! Vi börjar här i Hultsfred idag och i morgon tar vi över världen! Förstår ni vad jag snackar om? Förstår ni hur mycket rikare livet blir om man skiter i dom som pekar finger?! Om man inser att det faktiskt är mycket roligare att gå sin egen väg! Att inte vara cool och perfekt och ha respekt och hela den skiten! Att det faktiskt blir ett mycket rikare liv att vara en fullkomlig idiot i vissas ögon! It takes a fool...to remain sane!"<3 //<3Ola Salo<3

Det var alla onödig fakta som jag har grävt fram, hoppas at ni tyckte att det va roliiiigt ;-X



Kommentarer
Postat av: Linnea

http://honeydews.blogg.se/190107125409_designhjlp.html#comment

En länk till ett inlägg jag brukar använda mig av :) fråga bara om det är ngt du inte fattar. kul inlägg om ola btw :)

2007-10-19 @ 21:50:16
URL: http://avokado.blogg.se
Postat av: Linnea

alltså, jag är inte heller expert (vilket syns rätt tydligt på min blogg) men om jag ska göra något åt dig så får du ju ge ut ditt lösen, vilket kanske är lite scary :p vad exakt är det du vill ändra? kanske kan ge nått tips?

2007-10-20 @ 14:08:28
URL: http://avokado.blogg.se
Postat av: Linnea

okej, du kan ju börja med att ge mig din hotmail så vi kan snacka där, blogg-kommentarer känns lite osmidigt. ;p

Jo, jag såg det också på hotstuff, men jag var osäker, eftersom the ark själva inte gått ut med nyheten på sin officiella sida. :)

2007-10-21 @ 18:34:25
URL: http://avokado.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0