Hoppas hoppas...

Jaa, förlåt att jag har varit dålig på att uppdatera, men jag har inte haft tid, men nu ska jag skirva mkt...
Jag börjar med att jag hoppas j*vligt mkt att jag kan få papa att köpa biljetter till the arks konert i köpenhamn nästa vecka och det är ju sista spelningen iår typ och så tkr ju jag att oskar som är jepsons inhoppare är så grymt snygg, han passar lix in i bandet på ngt märkligt sätt, men ingen kan ju riktigt "ersätta" jepson.
och på tal om jepson, det är ju snart dags för den lilla miniarkisen att komma ut till den underbara världen (: jag e så nyfiken, för jag och min kompis har slagit vad om vad det kommer att bli, jag tror och hoppas att det ska bli en liten mini-jepson och hon hoppas att det ska bli en liten mini-jeppelina, men vad tror ni??

Sen vill jag skriva lite om den estetiska profilen som jag e med i (EP) jo just nu är jag lite småsur att jag inte valde musik för denna gångens tema, jag valde bild i stället, för idag när jag va ute och satte up duvor som vi hade vikt så såg jag två tjejer som satt och spelade gitarr och bas och jag är lite sådär bas-galen så då blev jag lite sådär småsur, men det va mitt eget fel för jag vågade egentligen inte gå med i musiken för jag kände ingen där...
fast att jag ktr att musik är fördjävla roligt...

image21<------------guuud va jag är förälskad i det halsbandet han har där...lr föresten,jag är förälskad i hela ola <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tror det blir en mini-jepson :) ja, man måste tyvärr ändra de där koderna. men det är inte särskilt svårt. säg bara till om du behöver hjälp :)

2007-10-17 @ 22:08:34
URL: http://avokado.blogg.se
Postat av: Linnea

svar: det finns en del bloggar som lagt ut info om hur man ändrar bloggen. kan skicka en länk om du vill?

2007-10-18 @ 21:16:55
URL: http://avokado.blogg.se
Postat av: Marina

Jag tror också att det blir en liten Mini-Jepson fast en Mini-Jeppelina skulle ju inte heller va helt fel ^^

2007-10-19 @ 12:23:52
URL: http://svartrosarandig.blogg.se
Postat av: Marina

Svar: Ja, Ingenting är helt underbar. Fast inget kommer ju slå The Ark men den låten är faktiskt inte så himla längt ifrån x)

2007-10-19 @ 12:24:52
URL: http://svartrosarandig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0