Trött

Åh gud, nu är jag så trött att jag skulle kunna dö.. Ska bara berätta lite kort om denna stressiga dag.

Idag var det då prov.. Jag tror att jag klarade mej rätt så bra, men jag behövde tre papper och satt kvar hela lektionen.. en liten dålig vana jag har är att när jag ska beskriva ngt så måste jag skriva jääättemycket.. heh.. får se när Hans bestämmer sig för att lämna tillbaka det..

I slutet av dagen så var det EP/KÄ och då så var Cajsa och jag jääätteflumm när vi gick runt och sprejade med Mister Muskel...xD Det var inte bara jag o Cajsa som var flum utan alla var flum och gick runt och lekte med den toarulle.. (?) Och jag hade väääldigt trevligt när jag gick och hämtade papper, väldigt vamt var det oxå.. xD<3 (Någon som fattar vad jag pratar om eller är det helt obegripligt?)
Sen skulle jag bära ner lite grejer till spinningsalen där teatern skulle va. Sen hämtade mamma upp mej och vi åkte in till stan för att klippa oss. När jag var klar så (mamma var inte klar än) gick jag ner och bytte om i bilen, det var svårt och det måste sätt väldigt roligt ut..
Sen skynda, skynda, skynda till skolan och köra första föreställningen direkt, det gick mkt bra och även dom andra två förestälningarna flöt på bra. Sen var det bara att städa iordning och sticka hem. Och nu skitter jag och är jättetrött, ska nog gå och lägga mej så att jag ens orkar tänka på att stiga upp imon..

xoxo

Kommentarer
Postat av: ebba

yeees, teatern var rolig!

2009-01-24 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0