Tisdag

Har inte uppdaterat på ett tag, men jag har varit upptagen med att pluggapluggapluggaplugga.... Känns som att jag inte gör ngt annat nu för tiden... Provet i SO närmar sig och det känns som att jag har koll på allt som man ska kunna... Får väl se hur det går. Det går framåt med rummet och nu är elementet målat i vitt (jag gjorde det alldeles själv!) och nu ska det reglas upp, isoleras, elen ska fixas, gipsskivor, spacklas, målas och sen är det klart! Hoppas det går fort..
Btw så har jag och mina kompisar skitkul i skolan, flumm heeela tiden.. xD Men det är bara jag och mina kompisar. idag har jag insett hur j*vla dolig vår klass är.. Mobbning och skit.. Om ett par personer försvann slår jag vad om att allt kommer bli bra.
Idag är det bara 58 dagar kvar till konserten!! :D Omgomg! Det kommer bli så underbart!

Nu ska jag titta lite på tv, ses!

Jag kände en otrolig längtan av att gå ner till gympasalen idag, jag vet inte varför... xD <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg!

2009-01-21 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0