Sööwt..

Nu hade jag tänkt ta och blogga lite för en gångs skull, längesen jag gjorde det sist.. ;P

Måndagen var både tråkig och rolig. Tråkigt= Cajsa är jättesjuk och va inte i skolan  Roligt= Alla andra kompisar var där. <3
Men annars hände det inget specielt, förutom att det var jättemånga sjuka.. Så jag var själv både i svenskan och i NO:n.. stressigt :S

Tisdag: Jag har bara ett ord att säga; Flum. Ärligt, idag har varit jättekul, även att Cajsa inte var där. Linnéa gick in i väggen, ett nytt ord är uppfunnet: orrrrr [årrrr].. Och jag såg en skiiiiiiiiitsöwwwt människa.. <3 hehhh...
Vi tog en massa ego-pics och var galna...

Julia: Shit va han e snygg asså! Han är så lång och och snygg och...
David tänker....
David: Men jag är oxå lång och snygg! (david är kortast i klassen)

Asså, ursäkta att det inte blir några sammanhängande meningar, men jag ska göra mitt bästa.. :S

Och jag har börjat spela jättemkt gitarr nuförtiden. Jag har iofs haft min fina gitarr i snart två år, men NU har jag fattat hur man spelar tablaturer. Det är som en ny värld har öppnat sig, och så fort jag har en ledig stund över så spelar jag, det är så underbart när man har skrivit ut en låt, läser igenom den och så prövar man och spelar och det låter så rätt! Det känns så skönt!
Så nu kan jag spela; In the jungle, främling, stilla natt, Für Elise, My heart will go on (titanic), broder jacob, du gamla du fria, barna i bullerbyn, ronja rövardotter... Och många fler...

Jag har snackat med en tjej på OKEJ och hon sa att hon sålde posters med An Cafe och då sa jag att jag självklart är intresserad. Så nu ska jag köpa 3 posters som jag inte har innan för bara 26.50 inkl. frakt! Det är jättebilligt! Så imon ska jag posta pengarna och så kommer postrarna nån gång i veckan kanske. :D

Här kommer lite bilder:


jag spelar mkt gitarr som sagt...


jag gillar äpplen!


Från teatern när vi dansar till An Cafe! (jag har dom fula blommiga tightsen, och fråga mej inte vad jag gör... :S)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Annahoj

Aaaaa vad kul och se dig i skolan och vad du gör där. Kram

2009-01-28 @ 17:24:51
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Julia P

Men han var ju jättesnygg ! :o :D (a) <3

2009-01-29 @ 13:56:40
Postat av: Mormor

Undrande Mormor!

Vad är ego-pics???????

Grattis till det fina betyget du fick på provet idag.

Jättesnygg design du har fixat på bloggen;)

Kram Mormor

2009-01-29 @ 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0