Söndag

Ja, förutom headern så har jag ändrat lite mer på bloggen, va lite trött på det nu... Jag har ändrat bakrundsfärg, profilbild (har även gjort den större) och ändrat texten under profilbilden. Nu är jag iaf jättenöjd!  :)

Idag har mamma och jag varit och köpt färg till rummet! Shit va svårt det var att välja asså.. Men jag har bestämt att jag ska ha en fondvägg som är.. typ olivblads-grön.. (?) och färgen till resten av väggarna är en blandning mellan två färger som jag har valt att kalla "ljus latte". Jag tror verkligen att det kommer bli jättebra! Nu snart så ska två av dom beiga väggarna målas. Den gröna och den andra väggen får vänta för dom ska isoleras.. Sen är det dags för golvet (!) och ska bara alla grejerna ner. Åh vad det är spännande! hihi... Har även varit duktig och gjort alla läxorna idag, känns väldigt skönt att ha det gjort..

Imon är det måndag, usch... (hata måndagar!!!!)


En sak jag verkligen gillar med An Cafe är att man aldrig vet vad som ska hända med musiken (som i den här videon), inte som i annan mainstreem-musik...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0