Söndag

Asså, inatt drömde jag världshistoriens sjukaste skummaste dröm, jag vågar inte ens berätta om den :S
Aja, blev väck kl 9, för då skulle vi åka skridskor. (skönt att slippa drömmen iaf...) och, det var ju ett tag sen jag åkte skridskor, men gud vad det e kul! Men man får väldigt ont i fötterna och man blir väldigt varm.. Det är väldigt utmattande att åka, så när jag kom hem var jag redo att somna direkt.. Men icke, lunch och sen skulle alla tomtar och julgranen bort, Ljusstakarna och stjärnorna får vara kvar ett tag till. Synd, för som sagt, jag vill ha värme och jag vill ha det nu. Gud, nu låter jag som en bortskämd lite unge xD
På torsdag börjar skolan och jag börjar längta efter alla kompisar nu.. Shit, det här inlägget blir ju jättetråkigt. o.O  Inget har ju hänt så jag har inget att skriva om. Jo, min tv/dvd/video beter sej lite skumt. För i tv:n jag fickk av pappa finns det bara ett scart-uttag, och eftersom att det är både video och dvd så böhövs det två uttag. Eftersom det bara finns ett så måsta man koppla om varje gång man vill titta på antingen video eller dvd, och eftersom jag brukar koppla om ganska ofta så har det blivit glapp och då kommer det inget ljud "/ Ibland, om man har tur och lirkar lite med sladden så kanske det kommer ljud. Men det är ytterst sällan det händer. Så jag har inte tittat på tv på mitt rum på jättelänge. Får väl se hur vi ska lösa det..
Och imon fyller Miku år! Då ska jag säga grattis till honom här på bloggen, hihi, jag är besatt!! Nu ska jag gå och äta (var inte hungrig när dom andra åt) och sen kanske jag ska lyssna lite på ipoden... Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0