Öppet hus

Idag så har det varit genrep för Öppet hus imon. Jag ska spela teater och antingen blir det jättebra eller så kommer det skita sej totalt. Åh gud..
Annars har det inte hänt så mkt idag... nu när jag tänker efter så har det inte hänt ett skit. Boooring. Jo, juste, ette nytt ord har blivit uppfunnet: Musklig. Gissa vad det betyder...
Imon är det SO prov och jag har pluggat ihjäl mej.. Jag tror inte att jag kan göra mer nu, hoppas det går bra... Tänk gärna lite på mej imon vid kvart i tio :)

Vänta! Smurfarnas Intresseklubb antecknar! Stör dom inte! Nej, men jag har kommit på nåt som har hänt idag. Som sagt så ska jag spela teater imon på öppet hus och jag har fått i uppdrag att hitta japansk disko-musik (?).. Och gissa vad ag tänkte på då..! Jo, Antikku Cafe!! Inte för att det är disko, det är mer j-rock.. men vad ska man göra när dom ber om japansk musik? xD Jo, iaf så hade vi lite uppvärming innnan så vi joggade runt litei spinningsalen (man behöver tydligen göra det när man spelar teater) och gissa vilken låt vi joggade till?? JO! Smile Ichiban ii Onna! Det var smurfkul att få jogga till An Cafe, jag blev riktigt lycklig! (smurfarna vänder blad nu) Och det var en liten dum sexa som inte visste någonting... Rebecka (dramapedagog) hade tagit med ätpinnar som rekvisita och den lilla sexan sa: (förvånat) Äter man med kinapinnar i japan också??! Och jag bara, men snälla lilla barn, vet du ingenting!!!? :O (men det sa jag inte)

Nu ska jag dra, Puss och Kram!!


förstår någon hur j*vla mkt jag längtar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0