Matte = HATA!!!!

Idag har det varit en vanlig onsdag. Sover fortfarande lite dåligt, men det blir bättre.. Idag på morgonen så fick mamma pröva sin "Volum Master" på mig, ni vet en sån där man våfflar undehåret så att det blir volym? Och shit vilken volym det blev! Värsta stora håret! 8) Men asså, jag vill verkligen ha "dust it". Det är puder som man pudrar i hårbåtten för att få volym, och dom som har det säger att det är jättebra. Skulle vilja pröva det.. Gick iaf till skolan och började med Estetiska Profilen. Där fick jag prata lite med Marianne Pagler. (en lokal konstnär här i nättraby) Hennes dotter är nämligen med i uppsättningen av Jesus Christ Superstar i Malmö som jag och mamma var och kollade på. Jag sa att jag kände igen Lizette som hon heter, och vi pratade lite om hur fantastisk föreställningen var.
Sen fick jag och dramagruppen köra gärnet för att bli klara med teatern till Öppet Hus nästa vecka.
Sen var det franska och det var jättekul, Gunnel skämtade jättemkt... Hon är bäst. Och Matte sa fel när han skulle säga
 "Ce n'est pas bon" (Det är inte bra/gott) Så han sa "Ce n'est bon pas" och det lät precis som "Bompa" och sen gick vi runt och härmade dom där förkrympa huvudena i "Harry Potter och fången från Azkaban". Det var jättekul.. xD
Lunch, SO (hjälp, prov på religon nästa vecka!! :S) och Sist svenska. Och på svenskan kom vi på att Cajsa har en inbyggd GPS i sin tunga..(?) xD

Idag blev jag jätteglad!! För jag var bibblan och kollade med en bibliotikarie om den fjärde boken i Twilight-serien har kommit ut på svenska, och det hade den!! Jag blev sjukt glad!!!! Det är 6 st före mej i kön, men ändå.. xD (jag VÄGRAR fortfarande att se filmen) Jag har väntat jättelänge på det.. :)

Och Cajsa och jag har bestämt att när mitt nya rum är klart ska vi ha Harry Potter Maraton, vi ska se alla 5 filmerna, vi ska ha jättekul..!

Btw, så HATAR jag matte!!!!!! Det är det värsta jag vet!! Jag suger på det och det är så ***** tråkigt!!!! Usch, så drygt att det är ett kärnämne oxå.. om man inte blir godkänd i matte så kommer man inte in i gymnasiet..

Jag måste bara få klaga lite till, och nu är det "det coola gängets tur"...! Dom är så ***** tröga, äckliga, störiga, arroganta, nertryckande bajsbarn!!!!  (dom är killar såklart) En av dom sitter vid mitt bord och då så brukar dom andra tre flytta dit oxå (det är ett 4-bord) utan att ens bry sig om att FRÅGA mej! Och vet ni varför dom gör det?!? Jo, bara för att jag är TJEJ!!!!! Då tror dom att dom kan köra med mej hursomhelst! Jag hatar dom! Idag så hade en av dom satt sig på min plats där jag alltid sitter, så jag sa åt honom att flytta sig (han sitter inte ens vid mitt bord!) och han bara NÄÄ och jag bara men flytta på dig, det är min plats och han bara: Men nu sitter jag här, du kan ju flytta bort till Cajsa. Jag vägrade ge mej så jag hoppade upp och satte mig på MITT bord som HAN satte sig vid UTAN att FRÅGA! Jag sa att jag inte tänkte flytta på mig förän han flyttade till baka till sin plats eller till en annan vid mitt bord. Han sa fortfarande nej, men då fick jag lite girl-power hjälp av Julia. Asså, om jag inte visste bättre skulle jag *** slå till dom! Dom tror att bara för att dom är killar och s.k. coola tror dom att dom kan göra vad *** dom vill! (om dom är coola så är jag en isbjörn som heter Kurt!) Så, nu är jag klar. Jag ska inte vara arg mer nu.


Asså, jag vill verkligen se "SAW" igen, den är skiiitbra!

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag blir ju rädd bara jag ser bilden! Har clown fobi ha ha ha ha ha

2009-01-14 @ 20:24:30
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Oj så arg ler Men är det så viktigt med bestämda platser? Eller han kanske gjorde det för att jäklas, då är det ju en annan 5a. Då behövs det girl power.

2009-01-15 @ 20:30:48
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0