Lördag

Tyvärr har bilderna från förra inlägget försvunnit då jag tog dom direkt från internet.. synd, men jaja.

Idag har jag varit och firat min mormor i Jämshög, träffat alla släktingarna och mina söta kusiner. Det var några som hade varit elaka mot den Filip (äldsta kusinen), det var några stora "barn" som hade gått in i deras omklädningsrum under tiden dom hade gympa och tagit hans mössa och hans skor ställt dom i duschen och spolat vatten på dom och resten av hans kläder hade dom lagt på golvet. Och vet ni vad som är ännu dåligare? hans lärare BRYR sig inte! Idioter hela bunten i C-spåret..
Har iaf varit där hela dagen och ätit god mat och haft det trevligt..
Imon har jag två miljoner grejer jag ska göra. Jag ska städa på rummet (VARNING! bombnedslag!), göra alla mina läxor och plugga till värsta jobbiga provet i SO, sen om jag hinner ska jag måla elementet i nya rummet oxå. Och allt detta ska jag hinna med på en enda dag! Nästa vecka blir jobbig oxå.. Kommer säkert fortsätta var förkyld så jag kommer inte att kunna träna :( , sen på torsdag ska jag klippa mej klockan fyra och halv fem så börjar öppet hus på skolan som jag MÅSTE vara med på, och jag kommer aldrig att hinna klippa mig på bara en halvtimme! Så måste jag leta upp 80-tals kläder till teatern oxå. Och förutom allt annat jobbigt på torsdag så ska även det där ***** provet va då oxå! Och så ska rummet fixas oxå... Åh jag kommer dö!!!! Hatar stressiga veckor! Hatar att stressa över huvudtaget... Ärligt, jag kommer inte att klara det...

Hejdå!


Bästa vänner för alltid <3

Kommentarer
Postat av: Anne

Åh så fina ni är tillsammans! Kram

2009-01-17 @ 20:32:19
URL: http://annef.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Du får krya på dig. Kram Moster

2009-01-18 @ 02:31:37
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, du har en del o göra ;) <3 ;O

2009-01-19 @ 20:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0