Header

Som ni kanske ser så har jag en ny header och det är snälla Estefany (www.mystuff.blogg.se) som var jättesnäll och gjorde en åt mej. Tack så himla mkt!!!

Igår så gjorde jag inte så mkt, men vi gör framsteg med rummet iaf. Taket är spacklat och målat för första gången, ska på ett lager till idag. Och idag så ska vi titta på garderoben oxå. Jag tror att jag har bestämt vilka färger jag ska ha oxå, det blir grönt och nån beige färg, det kommer bli jättefint!
Annars har jag inte så mkt att skriva.. Tittar på svampbob nu, det äger!

Bloggar lite senare, ses!

Kommentarer
Postat av: Anne

Headern blev jättesnygg! Jag vill oxå ha en ny! Puss

2009-01-11 @ 10:14:54
Postat av: bella

Estefany är himla duktig! =)

2009-01-11 @ 10:45:55
URL: http://bellalindberg.blogg.se/
Postat av: Annahoj

Läste att ni handlat färg. Blir nog jätte snyggt!

2009-01-11 @ 17:16:23
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0