Flumdag

Idag så skulle vi in och köpa jeans, gick in på JC och jag började prova typ 2 miljoner jeans. Och att köpa och prova jeans är ngt av det värsta jag vet. För det första, man måste ta av sig onödigt mycket tycker jag, sen blir man varm så det är inte klokt, och alla jobbiga spotlights i taket som lyser som självaste solen gör inte det hela bättre. Sen spelar dom dålig musik alldeles för högt och alla butiksbiträden är påträngade tkr jag. Dom vill säker bara hjälpa till, men dom behöver väl ändå inte titta in precis när man fått av sig byxorna och bara står i trosor där inne?! Förlåt, men jag kände för att klga lite grann. Precis när det påträngande biträdet skull gå och hämta jeansen som kanske skulle få flytta in i min garderob, vem ser vi inte då? Miku! Nej, jag bara skoja, men Cajsa kom in på JC, för hon skulle oxå köpa jeans (: Så vi stod i omklädnings-"båsen" och pratade typ. Jeansproblemet löste sig till slut och jag fick ett par Levi's som jag bara älskar!! Cajsa köpte ett par 69-jeans på rean.
 Eftersom min familj skulle åka vidare til elgiganten och Cajsa skulle gå på stan så följde jag med cajsa, jag hade visserligen inga pengar, men det gjorde inget. Följde med Cajsa till massa olika affärer och hjälpte henne med olika klädval och så. Men när vi va inne på KICKS så "råkade" hon spruta parfym i mitt öga xD så nu gick man runt och luktade DKNY-parfym xD Nu började vi bli trötta och hungriga så vi ringde till mamma och bad henne komma och hämta oss. Så vi gick ner till hörnet och väntade i kylan. När vi stod där så sa jag att jag var hungrig och ville ha varm ost. Jag vet inte var jag fick ost i från, jag skulle nog säga mat men ost passade så bra xD Sen så konstaterade Cajsa att jag skulle se An Cafe på riktigt och inte bara på bild med en massa flurrflurr på. Ett nytt ord är uppfunnet! FlurrFlurr är massa onödiga saker som glitter och stjärnor och så. Och cajsa sa att hon hade kollat på översättnings-misstag i filmer, och set var ngn som hade översatt "Jesus" i en engelsk film till "ost" på svenska. Kom igen! hur kan man få Jesus till ost?
Sen stack vi hem till mig och åt och sen gick vi till cajsa och var jättekooola i våra nya jeans. Hos cajsa tittade vi på "Blades of Glory" Asså, jag diggar den filmen , jag tycker den är skitkul! Sen kollade vi på trailers och musikvideor. Sen kom Ebba Lund och jag och ebba började diskutera hur söt Jake Gyllenhaal är i "The Day after tomorrow". Sen kollade vi på lite kuliga bilder på bdb och flummade loss vid msn. Sen gick jag hem. Det var skitkul att träffa mina kompisar igen!
Få se vad som händer imon. ingen aning xD

Harajuku Style! Me like!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm!! varm ost !! men allvarligt det är för mkt flurrflurr på alla bilder på an cafe och många andra bilder xP

2009-01-09 @ 18:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0