2009

1 januari 2009. det är alltid lite specielt med den första dagen på det nya året. Lite tomt och förväntasfyllt. Man vet ingenting om vad som ska hända, ungefär som en tom bok fylld med vita blad som bara väntar på att bli fylld med äventyr.
Jag har inget specielt att säga om nyårsafton, det var mysigt och roligt. Vi åt grekiskt och det var skiiitgott! Fast jag åt typ bara börd och Tzatsiki (?) xD. Sen var det traditionellt dags för att titta på "Grevinnan och betjänten", ungefär som Kalle Anke på julafton.. okej, kanske inte, men nästan iaf. Och jag kan ärligt inte fatta hur jag kan skratta lika mycket varje gång... Sen spelade dom vuxna spel ända till tolvslaget, och jag knarkade cocacola, jag trår jag drack upp en hel 1,5 liters flaska själv xD. Jag tycker det är så mysigt att gå ut och titta på alla fyverkerier, det är så fint, det känns som en bra början på det nya året. Men nu vill ha bort allt julpynt, jag vill ha vår och sommar! Jag vill ha ljus och värme! Inget mörker, snö eller kyla. Nu dagarna innan skolan börjar igen ska jag inte göra ngt spc, jo, vi ska in till stan imon och köpa jeans till mig, det e typ jeanstorka i min garderob.. Annars ska jag väl bara typ se på film och slappa, njyta av lovet så länge det varar.

Den 5:e januari fyller Miku år! Jag tror det är 25.. Det är typ ingen som vet hur gammal han egentligen är...
jaja, nu ska jag gå, seeya!




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, ja ska typ ocå in till stani köpa jeans imrn "! ;D det fanns jätte mkt på kompaniet o jc ;D <3

2009-01-01 @ 12:24:28
Postat av: Pappa

Det första tomma bladet i boken från Kina börjar i den lilla staden på landet som heter Jinan. Bara tätorten tar hand om 5 miljoner invånare och tar man det som man i Sverige kallar för kommun så hamnar vi långt över 5 milj.... Morgonen är här och vi tittar ut från hotellfönstret och, vad ser vi...Jo solen! Och långt nere på marken ser vi en del vanliga höghus och mindre skyskrapor som ser små ut från 40 våningen. Dags för frukost och utsikten lär bli bra - restaurangen ligger på 49 våningen...

2009-01-02 @ 02:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0