Valp

Igår så åkte vi upp till Ellös tror jag att det hette, där skulle vi titta på en valp. Dom var jätte-söta!!! Så nu är det bestämt att vi ska köpa en valp =D Vi ska hämta den om tre veckor tror jag. Och vi trro att hon ska heta Bella....

Iaf det tog 4 timmar att åka upp dit, dryyyyyyyyygt..... -.-' fast jag lyssnade typ på musik och sov hela tiden. När vi hade tittat på hundarna så åkte vi till kungälv, KHK spelade där... Mamma och jag följde inte med in utan vi gick på Maxi under tiden. Men guud vad hemskt det var att åka hem, jag kände redan å morgonen att jag höll på att bli fökyld och på kvällen var det jobbigt, jag var jätte-snorig hade ont i halsen.. Och dessutom var vi inte hemma förän halv elva. Då var jag jätte-trött...

Idag har iaf förkylningen brytit ut på rikigt.... täppt i näsan och allmänt risig... Jag ska iaf pallra mig i väg till skolan imon för jag tänker inte missa skolfotot...

Här kommer iaf lite bilder:

                      


    



Ett gott råd: Försök aldrig ta kort inifrån en bil på en bro, det kommer att gå åt skogen...


Hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0