Torsdag - Sjuk

Jag är sjuk idag igen.. Inatt var ett riktigt h*lvete. Jag var nära och spy två gånger och nu på morgonen mår jag inte heller så bra.
Får se hur jag mår imon...
Idag ska jag nog inte göra lika mkt som igår, men jag måste ändå plugga..Jag missar franskan idag, men nä, jag kommer inte undan för det, jag får göra det på måndag. Och engelska tills imon och verb tills på tisdag, plus matte tills p å måndag. Men matteboken har jag inte ens hemma. Undrar om någon kommer hem med den idag..
Pappa hade inte tid att fixa mp3:n igår, han var tvungen att fixa däcket på bilen, det var punka. Så det får bli idag istället.

Nästa vecka är det iaf skolfoto, jag tror att jag för ovalighetens skull att jag redan vet hur jag ska ha håret och vad jag ska ha på mig. Det gäller att inte sticka ut alldeles för mycket, man ska bara se normal ut.

jaja... Hoppas ni har det bättre än jag har det :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0