Tokio Hotel

Idag, så kom min Okej-tidning och då hade dom lovat 2 st Megaposters som läsarna själva fått varit med och välja. Och då när jag öppnade tidningen... ja, såklat på var Tokio Hotel på en av dom!!!! (för er som inte har fattat det så gillar jag inte dom.. -.-') Jag respekterar att det finns dom som älskar och tillochmed avgudar dom (jag älskar och avgudar flera band jag med, det är inget fel med det), men det går inte ett enda nummer utan att det är en intervju, poster eller bildspecial. Okej, det är okej nån gång ibland, men inte varje gång! Vi som inte gillar dom borde också få ha med några av våra favorit-artister/band, men jag kan inte minnas som det var en poster på the ark, det har aldrig varit någon på queen och det var flera månader sen An Cafe var med.,, Asså, jag blir rikitigt upprörd! Det är inte okej att ett badn ska vara med hela tiden, men samtidigt så måste ju alla TH fans varar helt överlyckliga varje gång det kommer Ett nummer av Okej, för oss andra är det bara att hoppas...
Det finns faktiskt dom som inte bryr sig ett skit om vilken sko-storlek Bill har eller hur många tjejer Tom har haft "/

Någon mer som tycker som jag??

Älskade och hatade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0