Tisdag

Jaha, då var det tisdag igen... rätt skönt, tiden går ju iaf..
På förmiddagen hade vi engelska och sen NO. Vi håller på att bygga blompressar, rätt drygt, men det blir ju bra sen.
Resten av förmiddagen hade vi föreläsning av en som heter Micke Gunnarson. Han ber´ättade om hur det var när han blev mobbad som liten. Även att det han hade gått igenom var så negativt så gjorde han det til till något positivt, det tycker jag va rätt så fantastiskt, för när han berättade hur dom hade skrapat hans knogar i asfalten och slgait honom i ryggen, så förundrades jag verkligen över att han kunde så där och prata som om ingenting hade hänt...

Efter lunchen hade vi slöjd. Innan Eva kom till salen så stod jag Cajsa och Julia och hade en väldigt invecklad diskussion om gud. Det började nog med att vi började prata om att konfirmera sig, sen vet jag inte hur vi kom in på gud och livet éfter döden, det var rätt interssant att få höra andras åsikter om det så laddade ämnet.

Idag har jag känt mig rätt dålig. Jag har känt mig febrig, haft ont i huvudet och mått lite smått illa. Det blir nog ingen friluftsdag eller träning för mig imon..

Nu alldeles nyss fick jag reda på att på söndag när vi ska åka och titta på valepn så måste vi möjla med pappa på hockey... -.-' *boooring* matchen slutar rätt sent, vilket betyder att vi inte kommer hem förän typ vid halv elva, och skola dagen efter...


Kommentarer
Postat av: johanna

Angående liv och död, gjorde jag en komentar på din mamma sida, för den berörde, just döden. Kolla gärna in den. Ooo föressen läste du skulle på hockay. Vist är det tråkigt. Men jag har ett tips. Jag gick offta på hockey. Men jag var inte där så mycket för att heja på laget leer Jag hade annat å titta på...killar... Kram

2008-09-23 @ 23:32:48
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0