Tisdag

När jag var liten så drömde jag (som dom allra flesta 6-åriga flickor) om att ha så där lagom fint lockigt hår. Men, när jag var 6 år så hade jag så långt hår så att det vara bara rakt, inet lockigt som jag ville ha det. Iaf, för typ 1 år sedan så klippte jag upp mitt hår och då passade lockarna på att komma, lite sent, men ändå, jag är jättenöjd med mitt hår, det är lagom långt, tjockt, halvlockigt och guldigt. XD
Då    Nu


Jag är fortfarande förkyld, men under natten bytte förkylningen riktning, nu är det hosta som gäller, jippi...

idag var det fotografering i skolan, jag tänkte, hur ska jag göra, men det slutade med att jag gick upp till skolan och var med på korten, sen gick jag hem, för jag kände mig verkligen inte frisk... Men jag trro att jag blev rätt okej på bilderna, får iaf hoppas det..

Någon mer som är förkyld??

Kommentarer
Postat av: J

Ja jag är fortfarande snuvig. varit de i2veckor nu. Kram

2008-09-30 @ 21:40:31
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0