sry

Förlåt att jag har varit lite dåligt på att uppdatera men jag har försökt komma in i livs-rytmen igen, inte bara sitta vid datorn.. Ni vet läxor, skolan, fritid, kompisar, musik, familj, bekymmer, problem... ånna grejer, men jag ska försökatt uppdatera så ofta jag kan, annars får ni säga till.

Jag behöver komma iväg på semester typ thailand eller så, bara ta det lugnt... De skulle va så skönt... Någon annan än jag som behöver åka iväg? (dum fråga, vem säger nej till en semster??)
Snart ska jag ha min fest, men jag har inte riktigt vilka jag sk bjuda.. (okej nu får ni inte säga "alla måste va med, ingen får uteslutas" bara säg hur jag ska göra, okej?) För det är en som jag inte vill bjuda, men om jag inte bjuder henne känns det som att jag måste strunta i och bjuda en till och om jag inte bjuder henne känns det som att jag måste strunta i en till :$ Hur ska jag göra, jag behöver hjälp...



Nån mer som tittar på Miami Ink?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har rätt, det är inte rätt att utesluta någon. Hur skulle du känna dig om någon uteslöt dig från en fest. Det skulle kännas hämskt. Tjejen/killen skulle undra varför, och sen tro att man var mindre värd. Alla är ju lika värda, var än vi kommer i från. Det kan sätta djupa spår i den som inte blir bjuden(utesluten). Man behöver inte älska alla, men man ska acceptera varandras olikheter. Kram Moster

2008-09-02 @ 21:28:34
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Anne Folbert

Japp, jag kollar på miami ink!

2008-09-03 @ 21:20:04
URL: http://annef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0