Spy

Idag innan lunchen skolan idag så höll jag på att spy. Vi bara satt där och pratade om Egypten typ och jag bara "shit, jag måste spy" och bara sprang ut på toan. Men det kom inget. Efter det rusade jag ner i matsalen och tog lite av kycklingsoppan och brytbrödet. Guud vad gott det va.

Idag har innebandyn börjat, guud vad kul det va! Jag kände bara, yees va kul det här e! Det är så skönt att springa där och ha full kontorll över sin kropp och göra något bra, så skönt.

Julia håller bara på att tjata om sin pojkvän jesper hela tiden "åh, vad jag saknar dig..." Men asså, jag klandrar henne inte, men ni vet... Lite avundsjuk...
Hon får i alla fall panik för hon vet inte vad hon ska ha på sig på söndag när hon och susse ska till jämjö och kolla på när jespers lag ska spela fotboll. och hon bara "men tänk om ha inte gillar det jag har på mig.." Aldrig att jag ska lixom bli så galen i en kille att jag bekymrar mig om han tycker om det jag har på mig. Om han ska va ihop med mig ska han gilla mig som jag är, inte för det jag har på mig.

neej imon är det engelskaläxa, måste plugga!! men jag kan ju allt redan... xD

Nu ska jag in och duscha och sen ska jag och mamma äta, kanske titta på Miami Ink...

Kommentarer
Postat av: Anne

Som vanligt så är du klok, visst är det så att det är personligheten som spelar roll inte något så opersonligt som kläder! Du är bäst!

2008-09-05 @ 19:20:33
Postat av: Johanna

Helt rätt julia. Det är dig killen ska gilla, inte dina kläder eller sminkningen. Ooo en annan sak...Killer bryr sig inte så mycket vad man har på sig. Jag frågade daniel vad jag hade på mig på första träffen. Han mindes inte det. Men han mindes mitt leende, och det är ju så det ska vara. Om killen mot förmodan bryr sig om käderna så är han anteligen ytlig eller gay haha

2008-09-08 @ 21:51:12
URL: http://attevad.blogg.se/
Postat av: Anonym

hörrududu ! Så var det faktiskt inte , problemet var att jag inte hade några brallor att ta på mig , xD jag fullstänadigt skiter i vad folk har på sig ! visserligen är jag lite pedantisk vad jagg tar på mig själv , jag sa aldrig tänk om han inte gillar mina kläder ? :S jaja , ha det bra ! <3 ps. grymt snygg blogg ! ;D

2008-09-13 @ 15:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0