Onsdag - Sjuk

Det blev ingen friluftsdag för mig idag, jag har feber och är lite förkyld.. Det blir ingen träning heller.. Men det är väl bättre att jag få tid att bli frisk ordentligt istället för att träna när man mår halvbra :/
Får se vad jag hittar på idag, måste plugga lite, har franska tills imon och engelska tills på fredag *läxaläxaläxa..*
Har precis duschat och gjort lite limevatten som jag ska mumsa på..
Hoppas att det går bra för mina kompisar som är på västramark och tävlar i friidrott idag.. Jag hejar på er!!

Om pappa hinner idag så ska han svänga in på elgiganten och snacka med dom om min mp3, för den har ju pajat igen, får se hur det går..

Ska gå och plugga, sen ska jag äta lite, sen kanske jag tittar på en film eller nåt..

Hejdå!

>v<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0