Måndag

Idag har det inte hänt så mkt. Asså, ibland tror jag att våran lärare är helt väck, för kolla här, nästa vecka är det skolfoto och alla vet det, iaf tjejerna, och så bryr sig inte han om att säga något. Tänk då, om vi inte visste och vi bara kom där på måndagsmorgonen och Hans bara "jaha, nu ska vi ta och tralla ner till pingissalen, för vi ska ha skolfoto" Så bara står man där i värsta mjukisbyxor och ser ut som ett skatbo i huvudet, hur kul skulle det va??

Idag så har jag skadat min tå. Typ allvarligt för jag halkade i omlädningsrummet idag, för julia skulle öppna dörren och då hade jag typ bara trosor och bh på mig och jag skulle lix bara hoppa undan lite sådär och så stod ebba där och jag typ hoppade på henne så då ramlade jag och jag bara låg där på golvet och prattlade som en sköldpadda på rygg.. xD och jag måste typ ha stukat den riktigt illa, för jag kan typ inte gå och absolut inte böja den, att man ska skada sig så mycket när man bara ramlar lite...

Btw, så ska vi kanske köpa en valp :)) jaa! Fast det tar typ 4 timmar att åka dit och vi ska dit på söndag... *bilsemester*
Jag tycker att den ska heta Yatzy, bara för att de e så gulligt...


Mitt hjärta brinner för dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0