Lördag

Idag har det inte hänt så mkt... Som jag sa så var min mp3 paj, pappa åkte in med den och då kom han i kassan fram till att felet var att det hade råkat komma med bilder när jag hade kopierat in låtar, därför hade den låst sig. Så han rensade den och pappa fick med den hem igen. När jag skulle lätta till låtar ås funkade det inte iaf... som om bilderna skulle va felet -.-' så idag åkte vi iaf in till elgiganten och då var det en annan i kassan och han sa barar rätt och slätt att jag skulle få en ny... Så nu har jag en jätte spejsad vit sak :S Men den funkar iaf.

Imon ska vi göra en utflykt till Kungälv, vi ska titta på en valp som vi kanske ska köpa, det ska bli jättekul! valpar är så himla söta...

Min älskade Dionysos.... <'33

I fredags nämnde för första gången Hans skolfotot... -.-' när ska han lära sig...

Jaja, nu ska jag titta lite på tv, ha de så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0