Helg

uh, i lördags var det stora städdagen.. igen.. Nu sa mamma att om jag håller det städat tills rummet i källaren är klart så får jag lön för det..*skaförsökaskaförsökaskaförsöka*
På kvällen så tittade mamma och jag på Svensson Svensson, jaa, asså, gustav e ju bara helt sjuk xD
Efter det så tittade jag på Bombay Dreams på mitt rum och sen så tittade jag På Yagai der Nyappy med an cafe *kawaiivarning* <'33

Idag så tänkte jag att jag skulle försöka att rita liite manga, så typ hela förmiddagen spenderade jag med att försöka leta upp mangaboken, vände typ upp och ner på hela rummet (efter min fina städning) och så låg den på skrivbordet... -.-'
(snälla någon, rädda mig från mitt liv) Sen iaf när jag hade hittat boken så började rita, i en period i mitt liv så var jag faktiskt bra, det trodde jag förstås att jag var nu oxå, men icke... Jag suger! Jag ritade typ en chibi-figur och den såg ut som en missbildad utomjording.. yippi
Så jag gav upp..

Dessutom så har min mp3 pajat, igen,,
asså, det går att lyssna på den, men det går inte att lägga in låtar, förra gången det hände så fick jag en ny, och den var den sista i lagret.. *bajs* så undrar vad som händer nu..

Mamma och Pappa tycker att jag ska börja på en fotokurs på grund av bilderna jag tog (med min mobil) när Hela 6-9 B var på Kristianopel i Fredags:
    

Vad säger ni? Fotokurs eller inte?

Rättelse Till Inlägget 'Spy' : Jag fick ett sms av min kompis julia igår, hon som jag sa oroade sig för vad hon skulle ha på sig när hon skulle träffa sin kille; hon sa att hon inte hade sagt "jag vet inte vad jag ska ha på mig" grejen var att hon inte hade några byxor att ta på sig, hon vill inte att folk ska få fel uppfattning om henne, så, Förlåt Julia Petterson.

Ses snart, Nyappy!

Kommentarer
Postat av: Ebba

bilderna är jätte fina :D

kan inte vi gå på foto-kurs tsm?? <33<33

2008-09-14 @ 15:14:27
Postat av: julia

tack (: Jo, det är klart att vi skulle kunna, det är alltid läskigt at gå ensam...

2008-09-14 @ 15:17:36
URL: http://pftw.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ja klart :D

2008-09-14 @ 15:18:23
Postat av: J

Bilderna är jätte fina. Har du ett redigerings program i datorn? Jag kan tipsa om ett anars. Det är helt gratis och heter http://picasa.google.se/ ladda ner det. Det är jätte kul att redigera bilderna i det programet.

2008-09-15 @ 22:37:46
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0