Uppträda

Idag så skulle estetiska profilen har uppvisning på torget. Det var ett par låtar, en dans och ett spökhus. Jag, Julia, Julia, Felicia och Linn skulle sjunga Dear Mr. President med Pink. Det gick faktiskt rätt bra, fast himla svårt med alla stämmor..
Efter att alla hade sjungit och sådär så gick jag och några till in i spökhuset. Jag blev typ skiträtt och skrek hela tiden.. Sen fick man smaka dricka där inne i spökhuset. Det var f*n den äckligaste dricka jag någonsin smakat, det smakade ruttet! Sen fick jag reda på att det var vatten, salt och karamellfärg. Det var så äckligt att jag nästan spydde, och Julia gjorde faktiskt det. Spydde alltså. Äckligt *ryser*. Vi ska nog sjunga vår låt när profilen ska in till wachmeister i december. Fast vi ska finslipa den lite då..
Idag så blev jag äntligen klar med min novell i svenskan, Himla skönt, för jag har varit jättesressad.. När jag kom hem så han jag faktiskt renskriva den på datorn oxå. Oxå har vi oregelbundna verb tills på fredag och så ska vi skriva en uppsats i musik om en viss tidsepok (jag ska skriva om Impressionism och Expressonism) som ska va klar till nästa fredag. Fast jag har inte ens börjat med min än.. Får ta tag i det i helgen..
Jag har fortfarande inte fått tillbaka min mobil.. *snyft* Jag vill ha tillbaka den!! NU!!! Någon som vil hjälpa mig och leta upp den?? Jag känner mig handikappad utan den. Jag kan inte vakna till den låt jag vill, jag kan inte ta en massa kort (det är därför jag inte har lagt upp bilder på ett tag) och jag kan inte skriva ner saker jag behöver komma ihåg. Dumma bajsbarn som tog den..
Jag har pratat med mamma om konserten med An Cafe och hon lovade att hon skulle tänka på det.. Tänk om??

Nu ska jag dra, ses!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Lilla gumman! Vad tråkigt det där med mobilen

hoppas du får en ny snart. Bamsekram Mormor och Morfar

2008-11-12 @ 20:14:13
Postat av: Annhoj

Där finns ett gamalt recept, som är så här:ljumet vatten i ett halvt glas, en te påse i, och 1tesked salt i. Det är hus kur från din gammelmormor mot magbesvär som tex maginfluensa, då man får springa ofta på ...

2008-11-14 @ 19:14:13
URL: http://attevad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0